“Περίπατοι στο παρόν … και στο μέλλον …””

“Γνωρίζοντας τη Ροδοδάφνη”

Την Τετάρτη, 18 Μαῒου 2022, οι μαθητές της Β΄ τάξης έκαναν έναν περίπατο στις γειτονιές της Ροδοδάφνης στο πλαίσιο του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος. Περπάτησαν από τις βρύσες του χωριού στον μεγάλο πλάτανο κι έφτασαν στη μικρή πλατεία έξω από την εκκλησία. Το ημερολόγιο της επίσκεψής τους γέμισε χρώματα, ήχους, αρώματα, γεύσεις και όμορφα συναισθήματα.

Άρθρο για την ιστοσελίδα του σχολείου

(συντακτική ομάδα: μαθητές Β΄ τάξης)

Μία από τις στρατηγικές που χρησιμοποιούνται ευρέως στην εκπαιδευτική διαδικασία είναι η αφήγηση, η οποία βελτιώνει τις ικανότητες των μαθητών στον γραπτό και προφορικό λόγο και ενισχύει τις δεξιότητες κριτικής σκέψης, ανάλυσης και σύνθεσης πληροφοριών.

Η εξέλιξη της τεχνολογίας, που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια, δεν έχει αφήσει ανεπηρέαστο τον τομέα της αφήγησης. Στην εποχή του web 2.0 η αφήγηση εξελίσσεται σε ψηφιακή (digital storytelling), η οποία μέσω της διαδραστικότητας και του ελκυστικού περιβάλλοντος μάθησης συμβάλλει στην ανάπτυξη δεξιοτήτων επίλυσης προβλημάτων και λήψης αποφάσεων, συνεργατικότητας, επικοινωνίας, πρωτοβουλίας και αυτo-καθοδήγησης, δημιουργικότητας και καινοτομίας, οπτικού και ψηφιακού γραμματισμού.

Έτσι, από μια ιδέα της εκπ/κού Ι. Χαλκιοπούλου που επεκτάθηκε από την εκπ/κό Δ. Ελευθεριώτη στο πλαίσιο της 4ης Θεματικής των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, σας παρουσιάζουμε την ψηφιακή δημιουργία των μαθητών της Β΄ τάξης με τίτλο:

 

http://Ο Ναυαγός

ΧΡΗΣΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • Για να διαβάσετε την ιστορία, απλά γυρίζετε τις σελίδες. 
  • Αν θέλετε παράλληλα να την ακούσετε πατήστε το μπλε βέλος με την ένδειξη ‘listen’ που βρίσκεται κάτω από το εξώφυλλο

Καλή ανάγνωση !

Καλό καλοκαίρι!